Makijaż dzienny 1 | 2017


Przed rozpoczęciem makijażu oczyściłam twarz i nałożyłam krem nawilżający NIVEA.

Nałożyłam podkład.
Kolejnym krokiem jest pomalowane brwi i powiem cieniem. 🤗 Następnie pomalowałam rzęsy.

Pomalowałam policzki różem, a łuk brwiowy i łuk kupidyna podkreśliłam rozświetlaczem.


Tak się prezentuje efekt końcowy. Napiszcie w komentarzu czy wam się spodobało 💋

Lista produktów które użyłam:
- podkład BELL Royal Matt
- puder do brwi Golden Rose 106
- kredka do brwi Wibo 02
- paletka cieni  MUR Naked  Chocolate ( sweet  shop)
- eyeliner  BELL Hypoallergic
- tusz do rzęs Maybelline  Lasy Sensational
- tusz do rzęs Lovely Pump  Up
- kredka  do ust Golden Rose 10
- róż Bourjois 34 Rose D'or
- rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
- puder  Rimmel Stay Matte 001

Wszystkie te produkty za niedługo znajdą się w zakładce KOSMETYCZKA.




Copyright © 2014 JUST WIKTORIA , Blogger